
11 фев. ЛИНК Мобилити Груп пуска глобален RCS API
Имаме удоволствието да обявим глобалното стартиране на нашия GSMA съвместим API за Rich Communications Services (RCS). Единният RCS API на LINK и интегрираните SaaS решения позволяват на компаниите да имат по-голям обхват и по-кратък период за излизане на пазара с RCS кампании, грижа за клиентите и чатботове за обработка на естествен език (NLP)/изкуствен интелект. LINK е партньор за стартиране на RCS за оператори на мобилни мрежи в няколко страни и има директен достъп с над 80 оператора на мобилни мрежи в световен мащаб за предоставяне на услуги за RCS съобщения.
RCS, често обозначаван като „SMS 2.0“, е следващото поколение традиционни SMS съобщения на мобилни устройства с Android, което позволява на марките да подобрят изживяването на клиентите с изображения, карусели, видеоклипове, карти и бутони с призиви за действие. По-интерактивното изживяване в съобщения позволява по-висока ангажираност и взаимодействие между марки и клиенти.
За марките изпращането на RCS кампания ще бъде сложно, с различни подходи и нива на поддръжка между операторите на мобилни мрежи. LINK има 30 местни офиса в 19 държави, предлагащи висококачествена поддръжка на клиентите с местни екипи, които помагат на клиентите да изградят своите RCS кампании.
LINK развива RCS платформата с напълно интегрираните решения LINK SaaS, които покриват автоматизацията на маркетинговите кампании, обслужването на клиенти и използването на NLP/AI Chatbot. Решението LINK Messaging RCS също така позволява доставка на RCS в платформи от трети страни като Adobe Creative Cloud.
„Решенията LINK Messaging RCS са позиционирани като начин за марките да се справят със сложността на управлението на множество кампании в множество държави, което улеснява възприемането на RCS. В комбинация с чатботове, бизнесите могат да обработват значителни обеми съобщения, което позволява на марките да комуникират много по-лесно с клиентите си и да подобрят значително клиентското си изживяване. RCS позволява по-висока ангажираност и от нашия опит, той осигурява по-силна, по-добра възвръщаемост на инвестициите, особено в сравнение с по-традиционните маркетингови канали.” – Фредрик Найман, главен търговски директор на LINK Mobility Group