7 съвета за това какво и как да комуникирате с клиентите си в момента

Седмиците, които последваха затварянето на различни търговски обекти и закриването на някои производства, поставиха пред компаниите редица въпроси относно начините на комуникация с клиенти и партньори.

Какво трябва да кажем на клиентите си?

С какъв тон трябва да комуникираме и кои канали да използваме?

През следващите седмици постепенно ще се увеличава отварянето на бизнесите, както и много други дейности. Според неотдавнашен доклад от Edromman Trust Barometer, поведението на компаниите по време на Covid-19 кризата ще повлияе на 50% от решенията за покупка на френското население. В тази статия ще Ви дадем някои насоки как да се адаптирате към настоящата ситуация и как да започнете да общувате отново с Вашите клиенти.

Обобщение

  1. Уведомете клиентите си кога ще бъдат отново отворени търговските Ви обекти и офиси.
  2. Предлагайте безплатна доставка до дома.
  3. Съобщавайте за мерките, които осигурявате за непрекъсната хигиена.
  4. Информирайте клиентите си за увеличението на лимита за безконтактно плащане.
  5. Общувайте непрекъснато през социалените мрежи.
  6. Съобщавайте за всички нови предлагани услуги.
  7. Съберете отзиви от Вашите клиенти