
30 апр. 7 съвета за това какво и как да комуникирате с клиентите си в момента
Седмиците, които последваха затварянето на различни търговски обекти и закриването на някои производства, поставиха пред компаниите редица въпроси относно начините на комуникация с клиенти и партньори.
Какво трябва да кажем на клиентите си?
С какъв тон трябва да комуникираме и кои канали да използваме?
През следващите седмици постепенно ще се увеличава отварянето на бизнесите, както и много други дейности. Според неотдавнашен доклад от Edromman Trust Barometer, поведението на компаниите по време на Covid-19 кризата ще повлияе на 50% от решенията за покупка на френското население. В тази статия ще Ви дадем някои насоки как да се адаптирате към настоящата ситуация и как да започнете да общувате отново с Вашите клиенти.
Обобщение
- Уведомете клиентите си кога ще бъдат отново отворени търговските Ви обекти и офиси.
- Предлагайте безплатна доставка до дома.
- Съобщавайте за мерките, които осигурявате за непрекъсната хигиена.
- Информирайте клиентите си за увеличението на лимита за безконтактно плащане.
- Общувайте непрекъснато през социалените мрежи.
- Съобщавайте за всички нови предлагани услуги.
- Съберете отзиви от Вашите клиенти