
25 ян. SMS с ЛЮБОВ
Свети Валентин – ден за сърца, цветя, целувки и любов, а също така за пица, вино и Netflix. Не само двойки и влюбени празнуват 14-ти Февруари. И необвързаните имат повод за празнуване на този ден дори само защото компаниите примамват потребителите с атрактивни предложения.
Ако имате бизнес, това е достатъчна причина и вие да яхнете вълната в Деня на влюбените. Ето няколко предложения как кампанията ви за този празник да стане успешна.
Как да подготвим кампания за Свети Валентин – вдъхновяващи идеи
Ако сте производител на шоколадови бонбони или плюшени играчки, ще ви е лесно да създадете или предложите продукт специално за Деня на вклюбените – шоколадово сърце, възглавничка с формата на сърце или плюшено мече. Но ако не сте доставчик на бижута, шоколад или рози? Няма проблем! Все повече марки разработват креативни идеи, за да привлекат внимание в бизнеса за Свети Валентин.
Известната нискотарифна авиокомпания Ryanair, пък, използвала този ден, за да увеличи съдържанието, генерирано от потребителите. В тяхната кампания за Свети Валентин, клиентите трябвало да публикуват в Twitter снимки на себе си или на свои близки от любими дестинации, използвайки хаштага #LoveRyanair. Разбира се, победителите получили безплатни билети за избрано от тях пътуване.
Когато наближава Свети Валентин, необвързаните са склонни да стават тъжни и да прекарват повече време в приложението за запознанства Tinder. Имайки предвид този факт, преди три години Dextrophobia (известните escape стаи) влизат в Tinder с реклама, в която, когато плъзнете надясно се регистрирате за безплатно изживяване в escape стая. Кое е хубавото в случая? Там се срещате с някой от срещуположния пол, който също се е регистрирал и когото не познавате.
Чували ли сте за кампания анти – Свети Валентин? 😊
През 2015 американската рекламна агенция McKinney предлага на хората шанс да „стоплят студените си сърца чрез сладко унищожение“, като изпратят снимки на своите бивши гаджета за изгаряне в „дигитален огън“.
Участниците публикуват снимка на своите бивши в Instagram или Twitter, адресирана до @ShredYourEx с хаштаг #ShredYourEx. Самото действие се развива на ShredYourEx.tv. И всичко това е за добра кауза – разпечатаните и срязани снимки на бившите са изпратени в местен приют за животни, за да се покрият с тях клетките на бездомните кученца и котенца.
McKinney вярват, че целият процес е един вид катарзис: човекът започва да се чувства добре първо когато изпрати снимката на бившото си гадже за унищожаване, а след това още по-добре като си представи кученцата, на които гневът му помага. Проектът е част от програма на агенцията, наречена “Десетте процента на McKinney”, която насърчава служителите си да отделят 10% от времето си за нови креативни приложения в технологиите.
Създайте SMS или Viber кампания за Свети Валентин
Интересен факт е, че делът на покупките през мобилни устройства за Свети Валентин непрекъснато нараства. Продажбите чрез смартфон са се увеличили с около 20% през последната година и вече наброяват повече от половината от всички покупки за Свети Валентин. Така че, ако все още нямате онлайн магазин или не сте опитали SMS маркетинг при комуникацията с Вашите клиенти, сега е моментът! Изпратете любов към смартфоните на вашите клиенти и увеличете продажбите си с персонализирани кодове за отстъпки, промоции и напомняния за изоставени пазарски колички.
Когато създавате SMS кампания, имайте предвид следните 3 неща
- Семплото е красиво. Обърнете се към всеки клиент по име, когато изпращате съобщение, за да го накарате да се почувства уникален, а не като част от групата;
- Фокусирайте се върху приятното. Свети Валентин е ден, който влюбените да запомнят с нещо приятно. Нека вашите SMS или Viber съобщения да акцентират върху преживяването и емоциите, създадени от вашите продукти или услуги.
- Заздравете отношенията си с клиентите. Този празник е идеална възможност да покажете колко важни са те за вас. Покажете им, че ги цените, а не че се опитвате да се възползвате от поредната търговска възможност.
Защо мобилните съобщения ще направят вашата кампания за Свети Валентин успешна
Знайте, че отстъпки изпратени в SMS, например електронни подаръчни ваучери, се осребряват 10 пъти по-често от всеки друг вид ваучер. Освен това само текстовото съобщение достига до потребителя със стопроцентова сигурност и се характериира с процент на отваряемост (CTR) над 90%.
SMS кампания с помощта на платформата SMSAPI
Използвайте нашия инструмент за Масови маркетингови SMS съобщения за подготвяне и изпращане на послания до вашите клиенти – този инструмент се характеризира с наистина високо съотношение на прочитане и извършване на желаното действие от получателите. Може да го използвате, за да информирате клиентите си за всички по-горе изброени неща: разпродажби, кампании, ваучери и кодове за отстъпки, дори за събитие, което организирате по повод Деня на влюбените.
Хубавото при платформата за масови съобщения е, че можете да си подготвите кампанията предварително и да я насрочите за изпращане в определен ден и час. Това може да се случи както от настолния ви компютър или лаптоп, така и през мобилното приложение на SMSAPI.
Още един съвет от нас
Уведомявайте проактивно клиентите си за предстоящи оферти посредством персонализирани SMS-и. Награждавайте ги с повече отстъпки. Шансът клиентите, които веднъж са закупили нещо от вас да купят отново е 32%. Тази вероятност се увеличава с до 54% за клиенти, които се връщат при вас за трети път! Дайте им причина отново да предпочетат вашия бранд, защото както знаем – след Свети Валентин идва Великден.
Започнете сега
Планирайте и подгответе вашата кампания за Свети Валентин днес. Ако имате нужда от помощ или съвет свържете се с нас – ще се радваме да ви помогнем.