
15 ное. Viber Business Inbox – представяме нова функционалност в България
Rakuten Viber обяви пускането на Business Inbox – нова функционалност, която позволява всички бизнес съобщения от официални акаунти на марката да бъдат съхранявани и организирани в една папка. България е първата страна в европейския регион на Viber, която разполага с новата функция. Удобна за потребителите и ефективна за брандовете, Business Inbox е най-новата стъпка на Viber към страхотно клиентско изживяване в приложението.
Новата функционалност се активира след получаване на първото бизнес съобщение – например потвърждение на поръчка от доставка на храна, известие от банка, специална оферта от магазин и т.н. За потребители, които са имали разговори с фирми в минало, папката Business Inbox ще се появи веднага след актуализацията на версията на Viber. След като папката Business Inbox бъде създадена в чат списъка, всички бизнес съобщения по подразбиране ще отиват там. Това ще осигурява още по-висока сигурност за взаимодействията между бизнес и потребител, тъй като в папката ще попадат само чатове с проверени фирми.
Скорошни проучвания показват, че 71% от потребителите искат да имат удобен достъп до комуникация с бизнеса, а 95% от лидерите заявяват, че осигуряването на добро клиентско изживяване е основен техен приоритет. В България, само в рамките на първата половина на годината, Viber отбелязва значителен ръст от 50% във всички видове доставени бизнес съобщения – и 79% ръст конкретно в разговорните бизнес съобщения (чатове за обслужване на клиенти, дискусии за поръчка и др.).
Как Business Inbox помага на бизнесите да подобрят взаимоотношенията с клиентите си:
Днес в световен мащаб повече от 8500 бизнеса разчитат на Viber, за да комуникират в дискусии 1 към 1 със своите клиенти. Само в България има регистрирани близо 700 бизнес акаунта, като броят им продължава да расте.
- Business Inbox е идеалното място за брандовете да взаимодействат с потребителите, да увеличат ангажираността им и да стимулират реализациите си;
- Business Inbox създава специално пространство, където потребителите са готови да комуникират с марки;
- Новата функционалност подобрява изживяването на клиентите и води до лоялност към марката;
- Тестовите стартирания показват, че процентът на отворени съобщения в Business Inbox е повече от 70%;
- Клиентите се доверяват на бизнес съобщенията, тъй като Business Inbox приема само съобщения от проверени официални акаунти.
Защо функционалността е от полза за потребителите:
- Viber цени поверителността на потребителите и им дава още повече контрол върху изживяването им в приложението благодарение на специална папка, която разделя бизнес взаимодействията от личните чатове;
- Всеки потребител може да организира чатовете с брандовете по свой вкус: да ги премести от Business Inbox в основния списък за чат и обратно, да закачи конкретни бизнес разговори в горната част и т.н.
- Потребителите няма да пропуснат никакви важни актуализации от брандове, благодарение на известията при заключен екран и удобния потребителски интерфейс;
- Всички съобщения от официални акаунти пристигат в Business Inbox по подразбиране, така че съобщенията са още по-лесни за разпознаване.
„В съответствие с нашата стратегия за супер-приложения, Viber се стреми да бъде нещо повече от частен комуникационен инструмент. Ние предлагаме набор от функционалности и възможности, които помагат на потребителите да улеснят ежедневните си задачи, без да напускат комфорта на приложението: от чатове с брандове до поръчка на доставка на храна и дори плащане на комунални услуги, — казва Криситина Констандаке, главен директор по приходите в Rakuten Viber.— Business Inbox създава специално пространство, което е идеално за взаимодействие между потребителите на марката, което го прави ефективно и удобно както за бизнеса, така и за техните клиенти.“
За да научите повече за Viber съобщенията за бизнеса, посетете страницата ни тук или се свържете с нас на телефон (+359 2) 935 6969 или по имейл sales.bulgaria@linkmobility.com.