
28 мар. Viber QR код – как клиентите да открият Вашия Viber Commercial Account
Проучванията от 2022 показват, че 71% от потребителите искат бизнесите да се свързват с тях лично. Затова, 82% от организациите планират да увеличат ефективността на комуникацията си с клиентите и така да им предложат по-добро обслужване.
Постоянно променящият се пазар около нас означава, че винаги ще има нови дигитални инструменти за проучване, достигане и ангажиране с клиентите. През следващите години търговията ще изглежда доста по-различно от днес. Тя ще се възползва от все повече авангардни технологии, които ще изведат индустриите на ново ниво.
В тази статия ще Ви покажем как да използвате QR кодове, които да водят настоящите Ви и бъдещи клиенти директно към личния ви търговски акаунт.
Viber Commercial Account – всичко за бранда ви на едно място
Търговския акаунт във Viber (Viber Commercial Account) е едно мета бизнес пространство, който позволява на потребителите да търсят и откриват цялата бизнес информация и канали за комуникация на едно място. Какво го прави различен от акаунтa за бизнес съобщения:
- Потребителите могат да търсят акаунти (бизнеси) проактивно, като напишат името на бизнеса в полето за търсене на Viber. Резултатите от търсенето ще бъдат групирани в новия раздел „Бизнеси“.
- Страницата с търговския акаунт (Viber Commercial Account) е различна информационна страница, която ще показва заглавието на марката, логото, баджа за потвърждение, до три физически адреса, уебсайт, телефонен номер (който може да бъде набран с едно кликване, описание (до 1000 знака) на фирмата и комуникационни канали, налични във Viber, скоро и чатбот.
Безспорно, най-голямото предимство на Viber Commercial Account e, че клиентите ще могат сами да намират всички бизнеси, които имат такива акаунти и да стартират комуникация с тях.
Viber Commercial Account се намира във Viber Business Inbox на екрана за чатове на мобилното ви устройство. Това пространство е фиксирано в горната част на екрана за чатове и позволява на потребителите да съхраняват и организират всички бизнес съобщения от официални акаунти на бранда в една папка. Потребителите могат по-бързо да намерят бизнес информацията, която търсят, а брандовете получават по-голяма видимост и процент на ангажираност.
QR Code за Viber подател – увеличете ангажираността на клиентите си с вашия бизнес
Независимо дали става дума за улесняване на пазаруването за Вашите клиенти, за увеличаване на ангажираността Ви в социалните мрежи или за трансформиране на Вашия маркетинг, ето няколко ключови примера и причини за включване на QR кодовете във Вашата маркетингова стратегия:
Насочват клиентите към целевите страници
Красотата на QR кодовете се крие във факта, че те насочват потребителите точно там, където искате да отидат. Клиентите могат да сканират QR код и да бъдат насочени към страница за регистрация или конкретна целева страница, без да се налага сами да навигират из уебсайта или да прескачат от друго място (например Фейсбук страница), за да стигнат до там.
Споделяне на точно определена бизнес информация
QR кодовете ви позволяват да споделяте желана от Вас бизнес информация и понякога това е достатъчно, така че да не се налага да им изпращате имейл или други маркетингови съобщения.
Събиране на данни за клиентите
QR кодът е чудесен инструмент, който може да изпозлвате, за да съберете данни на потенциални клиенти. QR кодовете предлагат място за съхраняване на безценна информация за тях, защото могат да съдържат стотици криптирани данни, които се превеждат в URL адреси, свързващи ги към желани целеви страници.
Ако вече имате Viber Commercial Account, бихте могли да си създадете и QR код. Поставен на Ваши визитни картички, банери и всякакви рекламни материали, той директно ще отвежда Вашите клиенти към акаунта Ви във Viber. Там те ще видят контакти на Вашия бизнес, адрес, имейл и телефон и при желание, ще могат да Ви пишат директно в личния чат на акаунта.
Взаимоотношенията с Вашите клиенти могат да бъдат лесни и да донесат ползи както на тях, така и на Вас. Увеличете видимостта си и достигнете до по-широка аудитория с персонализирани реклами и насочени съобщения и оферти. Отличете бранда си като използвате предложенията описани по-горе. В случай, че се нуждаете от помощ не се колебайте да се свържете са нас.
Можете да го направите и като сканирате този QR код 🙂